o reklamach, które zrobiły na mnie wrażenie i tych, które są dla mnie zupełnym nieporozumieniem o reklamach, w których się zakochałam i tych, których nienawidzę
poniedziałek, 1 października 2012
"Skyfall" z piwem lub colą
21 września
rozpoczęła się kampania telewizyjna i cyfrowa Heinekena "Crack the Case". Reklama nawiązuje do
kolejnego filmu o Jamesie Bondzie „Skyfall”, który wkrótce będzie miał swoją
premierę. W spocie
wystąpił Daniel Craig oraz jego filmowa partnerka Berenice Marlohe.
Nie jest to reklama przy której mam dreszcze, ale polubiłam ją za dynamikę, podkład muzyczny (Gin Wigmore "Man Like That") i przystojnych mężczyzn.
Inny spot, który nawiązuje do premiery „Skyfall”, wypuściła Coca Cola (Unlock the 007 in you). Zachęca ona mężczyzn, by odkryli w sobie agenta 007.
Natomiast ja, spacerując po osiedlu, odkryłam, że Coca Cola prowadzi również kampanię outdoorową.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz