poniedziałek, 15 października 2012

Adrian vs. Gatta


Długo zastanawiałam się, czy napisać o nowej kampanii reklamowej Adrian. Miałam wrażenie, że powiedziano już o niej wszystko i trudno napisać na ten temat coś nowego. Jednak ostatnio szperając w Internecie natrafiłam na nową reklamę Gatty. Długonoga brunetka spaceruje po Paryżu. Widzimy ją w różnych sytuacjach: w kawiarni z książką, na molo, wychodzącą z metra, czy bawiącą się na karuzeli.


Kiedy obejrzałam reklamę Gatty, przypomniały mi się billboardy Adrian z Monika Kuszyńską, która jest niepełnosprawna i porusza się na wózku. Po raz pierwszy billboard zobaczyłam jadąc autobusem. Zarejestrowałam tylko napis „Adrian kocha wszystkie kobiety” i kobietę na wózku inwalidzkim. Byłam pod wrażeniem. Pomyślałam: „bardzo odważne”. Kampania rzeczywiście wywołała sporo kontrowersji i była szeroko komentowana w mediach m.in. w Tok FM.


Zastanawiam się, która strategia jest lepsza: zwyczajna kampania Gatty, czy odważne billboardy Adrian? Nie mam nic do zarzucenia spotom Gatty. Dobrze się je ogląda. Ale prawdopodobnie za pół roku nie będę pamiętać tej kampanii. Reklamę Adrian zapamiętam na długo. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz