Za kilka dni, 3 lutego odbędzie się Super Bowl, czyli mecz
finałowy ligi NFL. Mecz cieszy się olbrzymią oglądalnością wśród amerykanów
(ponad 100 milionów telewidzów). Równie duże emocje, wzbudzają reklamy,
jakie pojawią się w bloku reklamowym w przerwie meczu. Średnia cena emisji
30-sekundowego spotu reklamowego wyniosła w tym roku 3,5 miliona dolarów.
W mediach pojawiają się pierwsze zapowiedzi i teasery
tegorocznych spotów. A wygląda to tak:
Blok reklamowy ma rozpocząć podobnie jak rok temu M&M’s.
Psy, czyli wykonawca przeboju „Gangnam Style” wystąpi w
pistacjowym garniturze w spocie Wonderful Pistachios i podobno będzie łupał
orzechy. Po raz pierwszy na Super Bowl zareklamują się: Axe i
SodaStream International, której ostatnia reklama została zakazana. Po kilku latach przerwy czas reklamowy wykupiła też marka Oreo.
Coca Cola przygotowała początek reklamy i dała możliwość
wyboru zakończenia. Na stronie www.cokechase.com/ można
obejrzeć początek spotu oraz zagłosować na jedno z trzech zakończeń. Podobnie Audi dał możliwość zagłosowania internautom i
wyboru jednego z spotów. Jeden z nich to:
Toyota i Kia wrzuciły do sieci teasery swoich reklam.
Według mnie, najsłabiej na ten moment wypada Mercedes, który już opublikował swój spot na Super Bowl w internecie. Chociaż mężczyźni mogą mieć zupełnie inne zdanie na ten temat...
***
W poście wkradł się błąd. Wideo Mercedesa, jest prawdopodobnie (nie znalazłam rzetelnego źródła, które by to potwierdziło) teaserem, a nie, jak napisałam wcześniej, spotem, który będzie wyemitowany podczas Super Bowl.
W poście wkradł się błąd. Wideo Mercedesa, jest prawdopodobnie (nie znalazłam rzetelnego źródła, które by to potwierdziło) teaserem, a nie, jak napisałam wcześniej, spotem, który będzie wyemitowany podczas Super Bowl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz