poniedziałek, 28 stycznia 2013

Reklamy na Super Bowl 2013


Za kilka dni, 3 lutego odbędzie się Super Bowl, czyli mecz finałowy ligi NFL. Mecz cieszy się olbrzymią oglądalnością wśród amerykanów (ponad 100 milionów telewidzów). Równie duże emocje, wzbudzają reklamy, jakie pojawią się w bloku reklamowym w przerwie meczu. Średnia cena emisji 30-sekundowego spotu reklamowego wyniosła w tym roku 3,5 miliona dolarów.

W mediach pojawiają się pierwsze zapowiedzi i teasery tegorocznych spotów. A wygląda to tak:
Blok reklamowy ma rozpocząć podobnie jak rok temu M&M’s.
Psy, czyli wykonawca przeboju „Gangnam Style” wystąpi w pistacjowym garniturze w spocie Wonderful Pistachios i podobno będzie łupał orzechy. Po raz pierwszy na Super Bowl zareklamują się: Axe i SodaStream International, której ostatnia reklama została zakazana. Po kilku latach przerwy czas reklamowy wykupiła też marka Oreo.

Coca Cola przygotowała początek reklamy i dała możliwość wyboru zakończenia. Na stronie www.cokechase.com/ można obejrzeć początek spotu oraz zagłosować na jedno z trzech zakończeń. Podobnie Audi dał możliwość zagłosowania internautom i wyboru jednego z spotów. Jeden z nich to:


Toyota i Kia wrzuciły do sieci teasery swoich reklam.



Według mnie, najsłabiej na ten moment wypada Mercedes, który już opublikował swój spot na Super Bowl w internecie. Chociaż mężczyźni mogą mieć zupełnie inne zdanie na ten temat...


***
W poście wkradł się błąd. Wideo Mercedesa, jest prawdopodobnie (nie znalazłam rzetelnego źródła, które by to potwierdziło) teaserem, a nie, jak napisałam wcześniej, spotem, który będzie wyemitowany podczas Super Bowl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz