Początkiem stycznia w największych miastach Polski m.in.
Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Katowicach i Poznaniu rozpoczęła się kampania
teaserowa. Plakaty są bardzo oszczędne, na jednobarwnym tle jest jedynie biały
napis „Pokaż jaja”, „Pokaż dekolt”, „Pokaż zderzaki” lub „Pokaż wałek”.
4 stycznia na Wirtualne Media podały, że za kampanią, stoją
operatorzy nośników outdoorowych Cityboard Media i Jet Line i ma ona na celu
zaprezentowanie zalet reklamy na billboardach. Podobna informacja pojawiła się
również na portalu Press.pl. Muszę jeszcze dodać, że drugi etap kampanii, czyli
tzn. „rozwiązanie zagadki” ruszy w
połowie stycznia.
Zastanawiam się, dlaczego Cityboard Media i Jet Line
ujawniły z wyprzedzeniem, czego dotyczy teaser. Według mnie, w teaserch
najfajniejsze są domysły, czekanie na ciąg dalszy i zaskoczenie, kiedy dowiaduję
się o prawdziwym celu kampanii.
Dla mnie to już nie jest reklama teaserowa, jeśli już
wszystko (łącznie z nazwą kampanii tj. Twój outdoor) zostało wyjaśnione z wyprzedzeniem i jestem tym bardzo, bardzo rozczarowana.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz