środa, 9 stycznia 2013

Czy to jeszcze teaser?


Początkiem stycznia w największych miastach Polski m.in. Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Katowicach i Poznaniu rozpoczęła się kampania teaserowa. Plakaty są bardzo oszczędne, na jednobarwnym tle jest jedynie biały napis „Pokaż jaja”, „Pokaż dekolt”, „Pokaż zderzaki” lub „Pokaż wałek”.


4 stycznia na Wirtualne Media podały, że za kampanią, stoją operatorzy nośników outdoorowych Cityboard Media i Jet Line i ma ona na celu zaprezentowanie zalet reklamy na billboardach. Podobna informacja pojawiła się również na portalu Press.pl. Muszę jeszcze dodać, że drugi etap kampanii, czyli tzn. „rozwiązanie zagadki” ruszy w  połowie stycznia.

Zastanawiam się, dlaczego Cityboard Media i Jet Line ujawniły z wyprzedzeniem, czego dotyczy teaser. Według mnie, w teaserch najfajniejsze są domysły, czekanie na ciąg dalszy i zaskoczenie, kiedy dowiaduję się o prawdziwym celu kampanii. 
Dla mnie to już nie jest reklama teaserowa, jeśli już wszystko (łącznie z nazwą kampanii tj. Twój outdoor) zostało wyjaśnione z wyprzedzeniem i jestem tym bardzo, bardzo rozczarowana. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz