piątek, 4 stycznia 2013

Kiszone ogórki i rajstopy, czyli przepis na dobry viral


W pierwszej połowie grudnia na fanpage’u swojego bloga umieściłam link do wideo „Mafia dla psa”, kampanii społecznej, w której wystąpił Piotr Cyrus, czyli Rysiek z Klanu.


Kampania jest naprawdę rewelacyjna, ale w momencie, kiedy ją zobaczyłam nie przeszło mi przez myśl, że stanie się jednym z najpopularniejszych virali 2012 roku. W tym momencie film na youtube obejrzało ponad 2,7 miliona internautów. Informacja o kampanii pojawiła się na wielu portalach internetowych w tym na Wirtualnych Mediach, Media2, Mediarun, Marketingu przy kawie oraz blogach czy fanpage’ach blogerów (virusowo.wordpress.com, blog.oslawiony.pl). Kampanie bezpośrednio wspierał Mediafun. A Dorota Welman i Marcin Prokop w programie Dzień Dobry TVN przeprowadzili wywiad z Kazimierzem Zbąskim, reżyser i scenarzysta spotu oraz Piotrem Cyrusem.
Podsumowanie tej kampanii zostało fajnie pokazane w infografice, którą można znaleźć na portalu Media2.pl.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz