niedziela, 11 listopada 2012

Zakochany bałwanek

Choć przed nami jeszcze 6 tygodni, marketerzy rozpoczęli kampanie nawiązujące do świąt. W telewizji już pojawiły się świąteczne spoty Unilevera, Alior Banku i BZ WBK. Z tej trójki jedynie mogę polecić reklamę BZ WBK, jeśli ktoś lubi żarty o Chucku Norrisie.



Mnie natomiast oczarowała brytyjska reklama domu towarowego John Lewis. Spot opowiada o bałwanku, który z miłości do ukochanej wyruszył w daleką podróż. Historia jest prosta, ale jednocześnie niezwykle wzruszająca. Doskonale dopełnia ją utwór The Power of Love w wykonaniu Gabrielle Aplin.
Podobnie, jak w poprzednich swoich kampaniach (z 2011 czy 2010 roku), John Lewis postawił na duży umiar, logo marki pojawia się dopiero pod koniec reklamy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz