poniedziałek, 19 listopada 2012

"...ludzie uwielbiają reklamy"


Od kiedy zaczęłam pisać bloga, moi przyjaciele i bliscy podsyłają mi czasem linki do reklam, które im się spodobały albo wspominają „a widziałaś w telewizji tą reklamę…?”, „wiesz, ostatnio pojawiły się na mieście billboardy… Widziałaś je?”. Często są to osoby, które pracują w branży zupełnie niezwiązanej z marketingiem i reklamą i nigdy wcześniej nie rozmawiałam z nimi na temat reklam.
Dziś moja siostra, z zawodu konstruktorka, podesłała mi linka o kampanii społecznej Metro Trains Melbourne. Kampania jest przeprowadzana przez australijskie metro i ma za zadanie promować bezpieczeństwo na peronach. Więcej na ten temat tu.


Jak to jest, że tak wiele z nas narzeka na reklamy? Nienawidzimy bloków reklamowych w trakcie filmu, szyldów reklamowych i billboardów, które są dla nas nieczytelne, bo jest ich za dużo, a w Internecie nie zwracamy już uwagi na banery i większość newsletterów trafia do spamu? Tu mi się przypomniał wywiad dla portalu Media2.pl z Dawidem Szczepaniakiem, dyrektorem kreatywnym i partnerem Pride&Glory Interactive, w którym powiedział:
„…nie zgodzę się z tezą, że nikt nie lubi reklam. Ba, powiedziałbym, że ludzie uwielbiają reklamy. Te kreatywne. Te dobre. I co najważniejsze: te rzetelnie informujące ich o produktach odpowiadających na ich prawdziwe potrzeby.”
Ja już nie mam nic więcej do dodania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz