Rok temu na blogu pisałam o kampanii marki rajstop Adrian z
niepełnosprawną Moniką Kuszyńską. Dziś natknęłam się na nowy billboard marki, o podobnym
wydźwięku. Choć minął rok, Adrian pozostał przy strategii, że jest marką wszystkich
kobiet, bez względu na wiek, wygląd i figurę. Tym razem na ich nowym plakacie pojawiły
się kobiety koło sześćdziesiątki z podciągniętymi wieczorowymi sukienkami. Ten
billboard jest znacznie bardziej kontrowersyjny, niż ten z zeszłego roku z
Monika Kuszyńską, która mimo, że była na wózku, wyglądała jak modelka.
Pomijając billboard, który może się podobać lub nie, mnie
wkurza coś innego. Za każdym razem, kiedy chce kupić rajstopy, rozglądam się za
rajstopami Adrian, bo bardzo polubiłam tą markę. I co? Nigdzie nie mogę ich
znaleźć. Może Adrian, zamiast rozklejać po miastach kolejne plakaty, pomyślałby
raczej o lepszej dystrybucji, która razem z promocją, ceną i produktem tworzy tradycyjny marketing-mix?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz