wtorek, 8 października 2013

Adrian po raz drugi

Rok temu na blogu pisałam o kampanii marki rajstop Adrian z niepełnosprawną Moniką Kuszyńską. Dziś natknęłam się na nowy billboard marki, o podobnym wydźwięku. Choć minął rok, Adrian pozostał przy strategii, że jest marką wszystkich kobiet, bez względu na wiek, wygląd i figurę. Tym razem na ich nowym plakacie pojawiły się kobiety koło sześćdziesiątki z podciągniętymi wieczorowymi sukienkami. Ten billboard jest znacznie bardziej kontrowersyjny, niż ten z zeszłego roku z Monika Kuszyńską, która mimo, że była na wózku, wyglądała jak modelka.



Pomijając billboard, który może się podobać lub nie, mnie wkurza coś innego. Za każdym razem, kiedy chce kupić rajstopy, rozglądam się za rajstopami Adrian, bo bardzo polubiłam tą markę. I co? Nigdzie nie mogę ich znaleźć. Może Adrian, zamiast rozklejać po miastach kolejne plakaty, pomyślałby raczej o lepszej dystrybucji, która razem z promocją, ceną i produktem tworzy tradycyjny marketing-mix?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz