niedziela, 2 grudnia 2012

Na planie zdjęciowym reklamy


Bardzo lubię, kiedy poza spotem, agencja przygotowuje i wrzuca do sieci „making of” reklamy. Dzięki temu mogę podglądnąć, jak wygląda to od środka.
Jednym z ostatnich „making of”, jakie pojawiły się na youtube jest filmik z nagrywania reklamy dla serwisu Ceneo.pl. Bardzo fajnie nawiązuje on do spotu, którego hasłem przewodnim jest „zakupy zaczynam od Ceneo”.


Na początku pojawia się operator Bartosz Cierlica, który mówi „Zdjęcia zaczynam od światła”, potem producent Adrian Maćko, który projekt zaczynam od wyceny. I w ten sposób poznajemy ekipę planu zdjęciowego.


Inny „making of”, który ostatnio oglądałam był zrobiony na planie zdjęciowym reklamy ING. Ten zupełnie mi się nie podoba. Kierownik planu cieszy się ze swoich orzeszków, Marek Kondrat szuka kawy, a Agata Kulesza ma głupawkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz