Bardzo lubię, kiedy poza spotem, agencja przygotowuje i
wrzuca do sieci „making of” reklamy. Dzięki temu mogę podglądnąć, jak wygląda
to od środka.
Jednym z ostatnich „making of”, jakie pojawiły się na
youtube jest filmik z nagrywania reklamy dla serwisu Ceneo.pl. Bardzo fajnie
nawiązuje on do spotu, którego hasłem przewodnim jest „zakupy zaczynam od
Ceneo”.
Na początku pojawia się operator Bartosz Cierlica, który
mówi „Zdjęcia zaczynam od światła”, potem producent Adrian Maćko, który projekt
zaczynam od wyceny. I w ten sposób poznajemy ekipę planu zdjęciowego.
Inny „making of”, który ostatnio oglądałam był zrobiony na
planie zdjęciowym reklamy ING. Ten zupełnie mi się nie podoba. Kierownik planu
cieszy się ze swoich orzeszków, Marek Kondrat szuka kawy, a Agata Kulesza ma
głupawkę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz