czwartek, 13 grudnia 2012

Poszukiwany, poszukiwana


Przeglądając dziś oferty pracy natrafiłam na dwie oferty pracy w Pracuj.pl: Żona programisty i Mąż programistki.



Wchodząc na te oferty nie znalazłam wymagań, czy opisu stanowiska, ale 6 pytań typu:
Czy chcesz, żeby Twoja Żona sama zarabiała na prezenty dla siebie?
Czy chciałabyś aby Twój Mąż częściej się śmiał i wracał o normalnej porze do domu?
A przechodząc dalej podano kilkana powodów, dla których warto aplikować do Grupy Pracuj.pl m.in. możliwość mazania po ścianie zupełnie, jak w dzieciństwie (zazdroszczę pracownikom Pracuj.pl).


Uwielbiam takie niestandardowe podejście do tworzenia ofert pracy. I żałuję, że nie mam męża programisty, lub sama nie jestem programistką, bo na pewno bym aplikowała. 
Mi pozostaje czekać na nowy numer magazynu Brief z krzyżówką. Może kiedyś znajdę taki u siebie w skrzynce na listy…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz