wtorek, 26 marca 2013

Odchudzone marki


Ostatnio zaczytuję się w artykułach na temat szkodliwości cukru, walki z epidemią otyłości wśród dzieci i co za tym idzie, działaniami wielkich koncernów spożywczych.

Kilka tygodni temu Nestle (m.in. Cini Minis, Nesquik) uruchomiło kampanię outdoorową z Anią Przybylską, w której komunikuje, że porcja płatków zawiera mniej niż 9 gram cukru. Reklama bardzo sprytnie manipuluje. Na dole plakatu jest informacja, że porcja płatków śniadaniowych to 30 gram. Jest to bardzo niewiele i dorosła osoba nie naje się taką ilością. Łatwo też obliczyć, że płatki Nestle to prawie w 1/3 cukier.


Coca Cola nie zamierza chwalić się ilością cukru, bo nawet nie bardzo ma czym. Ale postawiała na działania proekologicznie, które są równie modne i chce odchudzić swoje butelki. Odchudzenie butelki oznacza tu zmieszenie ilości plastiku w butelce, dzięki czemu będą one lżejsze, koszt produkcji tańszy, a środowisko mniej zaśmiecone. Więcej informacji i film wideo na portalu Media2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz