poniedziałek, 18 marca 2013

Bardzo dużo o chipsach


Kilkanaście dni temu przypadkiem trafiłam na blog Mieszka Pierwszego Chipseliera znawcy chipsów. Teraz nie pamiętam, w którym momencie zorientowałam się, że blog i kanał na YouTube Mieszka to część kampanii Lay's „Jaki to smak”. Chyba było to w momencie, kiedy oglądałam jeden z jego filmików „Sprawdź swoją wiedzę! Jaki to smak?”.


Ale zaczynając od początku. Dwudziestokilkuletni, zadbany i z idealną fryzurą mężczyzna, przedstawiający się jako Mieszko Pierwszy Chipselier jest mocno pokręconym człowiekiem. Jako miłośnik chipsów, postanowił pisać bloga o chipsach. Średnio do drugi dzień umieszcza posty, w których dzieli się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat… chipsów. Na blogu opisuje on, jak chipsy powinny chrupać, jak powinno otwierać się opakowanie z chipsami (nigdy nie rozrywajcie, otwierać można tylko nożyczkami!), czy z jakich naczyń powinno się jeść chipsy. Moim ulubionym postem Mieszka jest ten z przepisem na kanapkę z masłem orzechowym i oczywiście chipsami. Swoja drogą bardzo skomplikowany.

Ufff… Ta kampania mnie przerasta i nie wiem, jak ją skomentować.
Podoba mi się wykorzystanie bardzo wielu kanałów komunikacji w tak nietypowy sposób – blog, kanał Youtube.
Z komentarzy Internautów doczytałam się, że linki prowadzące na blog i kanał na Youtube Mieszka były umieszczone m.in. na Pudelku, na vlogu Rocka czy na FB.

Ale blog na temat chipsów? Mogę tu podpisać się pod jednym z komentarzy Internautów „sorry ale ja tego nie kapuje...”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz