wtorek, 5 marca 2013

(Nie)grzeczna dziewczyna SINSAY


Firma LPP, właściciel m.in. Reserved, Cropp Town i House wystartował z nową marka odzieżową Sinsay. Sinsay pozycjonuje się jako marka dla młodych, odważnych dziewczyn w wieku 15-24 lata, które interesują się modą i najnowszymi trendami. Według LPP „dziewczyny Sinsay są głośne, charakterne, ekspresyjne, śmiało podążają za najnowszymi trendami”, a dzięki projektom marki „mogą śmiało bawić się modą, podkreślając swoją niebanalną osobowość.”

Marka swoje działania reklamowe skierowała na Internet. Na Youtube został umieszczony spot reklamowy, w którym występują dwie nastoletnie przyjaciółki na wakacjach w Hiszpanii. Dziewczyny włóczą się po mieście, dobrze się bawią, przebierają w coraz to nowe ubrania i flirtują ze sobą.


Podobny, odważny charakter ma fanpage marki na FB. W swoich postach Sinsay poza informacjami o nowo otwartych sklepach i zdjęciami propozycji ubrań, umieszcza też kontrowersyjne grafiki i memy. Wyłapałam kilka negatywnych komentarzy Internautów pod dwoma takim wpisami. Sinsay na zarzuty o poniżanie kobiet, odpowiada w jednym i drugim przypadku podobnie, że nie zamierzał nikogo urazić.



Zastanawiam się nad odpowiedzią Sinsay. Choć marka pozycjonuje się na kontrowersyjną i odważną, w tych dwóch przypadkach stara się załagodzić fanów i nie wzbudzać dodatkowo negatywnych emocji. Może to dobrze. Ale ja, biorąc pod uwagę charakter brandu spodziewałabym się bardziej odpowiedzi w stylu „Nie podoba Ci się, to spadaj”. I jestem zgubiona, bo nie wiem, czy ta dziewczyna Sinsay jest niegrzeczna, czy tylko taką udaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz