niedziela, 14 kwietnia 2013

Wykorzystanie Pinterestu w kampaniach

Dwa case study, jak można wykorzystać Pinterest, serwis społecznościowy przeznaczony do kolekcjonowania zdjęć i grafik, przy akcjach marketingowych. Oba przykłady dotyczą zagranicznych marek. Nie słyszałam do tej pory o ciekawym przykładzie polskiej kampanii reklamowej przeprowadzonej na Pintereście.

Producent środków higienicznych dla kobiet Kotex wybrał 50 najbardziej wpływowych użytkowniczek Pinterestu w Israelu i prześledził ich profile w poszukiwaniu tego, co lubią, czym się interesują i co je inspiruje. Na tej podstawie przygotował dla nich spersonalizowane upominki np. dla jednej z użytkowniczek, posiadaczki kotów, miski z imionami jej ulubieńców.
Film wideo pod linkiem (niestety blogger googla nie chce znaleźć filmu na YouTube pod żadnym kluczowym słowem).


Marka Güd, producent kosmetyków, zauważył tablicę jednej z użytkowniczek Pinteresta Keri Pfeiffer, która na serwisie przedstawiła swój idealny poranek. Brand korzystając ze zdjęć na tablicy Keri, zrealizował jej marzenia. Można jej tylko pozazdrościć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz