niedziela, 18 sierpnia 2013

Błądzenie Heinekena



Zaledwie miesiąc temu Heineken wypuścił świetny viral „Departure Roulette”, a już pojawiła się kolejna odsłona kampanii o nazwie Voyage - Dropped. Niestety, ta część okazała się słaba i zmusiłam się, żeby obejrzeć do końca trzy filmy tworzące jedną historię.
Kampania Voyage skierowana jest do towarzyskich, otwartych mężczyzn, którzy lubią przygodę i nowe doświadczenia. W części Dropped, Heineken „zrzuca” takiego mężczyznę w „odległe miejsce na ziemi” i daje mu do wykonania określone zadanie.



 

Rozczarowałam się tą częścią kampanii, bo Heineken potrafi robić dobre virale. W Dropped historia się dłuży i jest nudna, nie ma tu ani efektu zaskoczenia, ani napięcia, jak w przypadku „Departure Roulette”. Clint Jacobs tak łatwo znalazł grupę cyrkowców, że trudno mi uwierzyć, żeby film nie był wyreżyserowany. Poza tym, dlaczego Polska stała się tym „odległym miejscem na ziemi”? Czy Heineken nie wie, że leży ona w środkowej Europie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz